Materiaal reserveren

Scouts Prins Boudewijn beschikt over heel wat materiaal dat het grootste deel van het jaar niet gebruikt wordt. Op de prijslijst vind je een overzicht van het materiaal dat wij verhuren.

We verhuren onder meer patrouilletenten, seniortenten, kookpotten, gasfornuizen en sjorhout. Het materiaal is het hele jaar door beschikbaar, met uitzondering van de kampperiode (1 – 15 augustus). Het minimum verhuurbedrag bedraagt € 20.

Heb je vragen of ben je op zoek naar iets specifieks? Aarzel niet om ons te contacteren op materiaal-verwijdermij-&scoutswetteren-verwijdermij-.be.