Groepsreis 01/04

Geplaatst op 16 maart 2024

Op maandag 01/04 gaan we met z'n allen op onze jaarlijkse groepsreis! Dit jaar gaan we naar de zee!

Wat gaan we doen?

We spelen een groot groepsspel met de hele scouts! Daarna verdelen we ons in groepjes om allerlei avontuurlijke activiteiten te doen. Nieuwsgierig? Schrijf je snel in!

Hoe laat? Welk vervoer?

We spreken af op maandag  1 april om 8u30 ’s ochtends aan het station van Wetteren op spoor 2. Van daaruit vertrekken we met z’n allen met  de trein naar het station van Oostende. Kun je er niet tijdig geraken? Laat het ons weten via mail en we zoeken samen een oplossing!

Terugkomst is gepland om 18u09  aan het station van Wetteren perron 1. Hou zeker sms/sociale  media in de gaten indien het uur zou veranderen.

Wat neem ik mee?

·     Lunchpakket

·     Drankje

·     Zwemgerief en handdoek

·     Petje en zonnecrème, indien het zonnetje schijnt

·     Sta paraat in sportieve kledij

·     Jouw goede humeur!

·     Vergeet je das (en hemd) niet!

Hoe inschrijven?

Inschrijven doe je via de site en de optie ‘inschrijven’: https://inschrijven.scoutswetteren.be/ of via stamhoofd. Inschrijven kan tot en met 29 maart. De inschrijving is definitief als er €12 overgeschreven is naar volgend rekeningnummer: BE60 4441 7118 4170

Wij hebben alvast al superveel zin in! Tot dan!

De leidingsploeg