Startdag

Geplaatst op 4 september 2023

3, 2, 1..

START! De startdag is de eerste activiteit van het nieuwe scoutsjaar. Ben je tussen 6 en 17 jaar oud? Heb je zin om keileuke spelletjes te spelen, een geweldig sjorconstructie te bouwen en vrienden voor het leven te maken? Kom dan zeker eens langs!Op deze dag stellen we het nieuwe jaarthema voor en onthullen we welke leiding in welke tak staat. Nieuwsgierig? Save the date! ‘Oude’ leden en nieuwe leden worden verwacht om 14u. Voor iedereen is ook een pannenkoek en drankje voorzien!

☛☛☛ VRAGEN? ☚☚☚
Aarzel zeker niet de leiding aan te spreken of stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutswetteren.be! Niet zeker of scouts wel iets voor jou is? Je kan er op startdag niet bij zijn? Geen probleem, nieuwe leden kunnen het hele jaar door aansluiten!(Her)inschrijven kan vanaf 1 september via onze website: www.scoutswetteren.be.

☛☛☛ Cafeetje? ☚☚☚
Jazeker! Om 16u15 opent de vzw een gezellig cafeetje! De ideale gelegenheid om een babbeltje te slaan, nieuwe mensen te leren kennen, kennis te maken met de scouts, een drankje en pannenkoek te nuttigen! Ennnn … kom samen met de leden te weten wie hun nieuwe leiding wordt!!!

Kom zeker ook naar onze streekbieravond op vrijdag 8 september!! https://fb.me/e/1kuJOWXSx