Italian Takeaway

Geplaatst op 13 januari 2023

Beste ouders, leden en sympathisanten,

Steek enkele theelichtjes aan, haal die oude Italiaanse cd van onder het stof en transformeer je eigen knusse huiskamer in een heus Italiaans restaurant. Italiaanse kookkunsten niet vereist, want wij voorzien alle overheerlijke gerechten. Als dat niet makkelijk is!

Assortiment - wat valt er te bikken?

Hieronder zijn verschillende verse bereidingen te vinden die je naar hartenlust kan combineren en bestellen. Alle gerechten kunnen makkelijk ingevroren worden. De saus is 7 dagen houdbaar in de koelkast, de pizza's 3 dagen.

PASTASAUS
Er is keuze tussen:
- Bolognesesaus (1kg) of
- Napolitanasaus (1kg) - vegetarisch tomaat/mozzarella met receptenbundel

PIZZA
Er is keuze tussen 6 soorten pizza. Onze pizza’s zijn telkens apart verpakt (30cm diameter).

- Pizza Margherita - tomatensaus, mozzarella en kruiden
- Pizza Bolognese - bolognesesaus, mozzarella en kruiden
- Pizza Bolognese (halal) - bolognesesaus, mozzarella en kruiden
- Pizza Hawaï - tomatensaus, mozzarella, ham, ananas en kruiden
- Pizza 4 seizoenen - tomatensaus, mozzarella, ham, salami, artisjok, olijven en kruiden
- Pizza vegetarisch- tomatensaus, mozzarella, paprika, champignons, rode ui, olijven en kruiden

WIJNEN

Er is keuze tussen 6 soorten wijnen.
- Cascina Ghercina Piemonte DOC Chardonnay – 100% Chardonnay (wit)
- Cantine Torrevanto Puglia IGT Arte Verdeca – 100% Verdeca (wit)
- Cascina Ghercina Piemonte DOC Barbera Appassimento -  100% Barbera (rood)
- Masseria Pietrosa, Puglia IGT Negroamaro – 100% Negroamaro (rood)
- Casa Vinicola Fazio, Sicilia DOC ‘U Munti Nero D’Avola – 100% Nero d’Avola (rood)
- San Marzano, Salento IGP I Tratturi Rosato – 100% Negroamaro (rosé)

Meer info over de wijn (proefnotitie) kan je  vinden in de webshop.

Hoe stel je je pakket samen?

Via de webshop kan je kiezen uit pakketten met 3, 4, 5 of 8 gerechten. Pizza's of sauzen kunnen binnen een pakket naar hartenlust gecombineerd worden. Het is natuurlijk ook mogelijk om bijvoorbeeld 2 keer een pakket van 3 gerechten te bestellen (en zo dus in totaal 6 gerechten).

De wijn wordt steeds verkocht per 6 flessen. Binnen een bestelling van 6 flessen kan je maximaal 3 soorten wijn combineren (dus steeds minimum 2 flessen per soort wijn en in totaal 3x2 flessen).

Afhalen

Afhalen van al deze lekkernijen kan op ons scoutsterrein op volgende momenten:
- Vrijdag 17 februari 2022              tussen 16u en 20u
- Zaterdag 18 februari 2022          tussen 9u en 12u

Voorzie zeker een plastic/kartonnen doos of grote tas om alles mee te nemen!

Hoe bestellen?

Bestellen kan makkelijk en snel via de QR-code hieronder:

Je kan ook onze webshop bereiken via deze link: https://shop.stamhoofd.be/italian-takeaway/

Heb je problemen met bestellen? Stuur een mailtje naar oudercomite@scoutswetteren.be of geef een sms’je of belletje naar +32 485 75 86 73. Pizza’s en sauzen kunnen besteld worden tot ten laatste vrijdag 10/02/2023. Wijn kan besteld worden tot en met dinsdag 15/02/2023.

Bedankt voor jullie steun, laat het smaken. Buon appetito!