Dag van de Jeugdbeweging!

Geplaatst op 17 oktober 2022

Deze vrijdag (21 oktober) is het weer zo ver! Op Dag van de Jeugdbeweging tonen we dat we trots zijn op onze jeugdbewegingen. We zetten alle jeugdbewegingen in de kijker en tonen aan de buitenwereld welke meerwaarde ze bieden. Op deze manier stellen we ons open voor nieuwe leden en verlagen we drempels om bij de jeugdbeweging te komen. Daarnaast zetten we in op bedanking van onze leden, leiding en vrijwilligers. We waarderen hun engagement. Dag van de Jeugdbeweging is een moment van samenhorigheid, over de jeugdbewegingsgrenzen heen. Maar het is ook vooral een dag vol plezier, spel en feest. We streven ernaar zo veel mogelijk leden van een jeugdbeweging een fijne tijd te bezorgen.

Trek dus allemaal jullie uniform aan om naar school te gaan, en toon hoe het is om scout te zijn! Vergeet ook niet dat er op de markt van Wetteren een (gratis) ontbijt plaatsvindt voor alle leden van een jeugdbeweging. Kom dus vóór school gerust langs voor een koffiekoek en een lekkere chocomelk!

Tot dan!