Groepsreis 18/04/2022

Geplaatst op 26 maart 2022

Beste leden en ouders,

Het is weer zo ver, op paasmaandag gaan we op groepsreis. Dit jaar gaan we met z’n allen op onvergetelijk avontuur naar Walibi!

Hoe laat? Welk vervoer?

We spreken ’s morgens af tussen 8u en 9u aan het station in Wetteren. Hier nemen we de trein die ons naar een dag vol plezier brengt! ’s Avonds komt onze trein terug aan tussen 18u en 19u in Wetteren. We wachten nog op de precieze vertrek- en aankomsturen van de nmbs. We houden jullie op de hoogte.

Wat neem ik mee?

• Lunchpakket en drinken
  • Goede stapschoenen
  • Bij minder weer: een regenjas, bij goed weer: zonnecrème of pet
  • Jouw goede humeur!
  • Vergeet je das en hemd niet!

Hoe inschrijven?

Inschrijven kan via de website (rechts vanboven knop inschrijven) en door het correcte bedrag over te schrijven op de scoutsrekening BE60 4441 7118 4170 met de vermelding “groepsreis naam/namen +achternaam”.

Inschrijven dient te gebeuren op TEN LAATSTE MAANDAG 11 APRIL.

Zoals elk jaar is de kostprijs voor deze ongetwijfeld geweldige dag €17 voor het eerste, €15 voor het tweede en €13 voor de volgende kinderen uit hetzelfde gezin.

Hebben jij, je ouders of voogd hier nog vragen over? Aarzel dan zeker niet om ons een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutswetteren.be!

Je hebt er zin in? Wij ook!

Scoutse groeten,

De leidingsploeg