Wafelbak 2021 - help jij bakken?

Geplaatst op 7 maart 2021

Beste ouders,

Ruikt u het ook? Die zeemzoete wafelgeur die door uw huis glijdt? Inderdaad! Binnenkort is het weer zover.

Op zondagmiddag 28 maart organiseren we onze jaarlijkse wafelbak. Door de coronamaatregelen, mogen we onze unieke, zelfgebakken wafels niet huis-aan-huis rondbrengen. We organiseren dus een online verkoop via deze link: https://shop.scoutswetteren.be/wafelbak. Kan je niet online bestellen? Stuur ons een mailtje met je bestelling via wafels@scoutswetteren.be.

Bestelde wafeltjes kunnen dan op zondagnamiddag 28 maart afgehaald worden op ons scoutsterrein. Delivery is mogelijk bij grote bestellingen.

Om de wafeltjes te bakken doen we een warme oproep naar u toe en vragen we uw hulp. De ingrediënten worden op voorhand besteld, daarom is het noodzakelijk dat u laat weten hoeveel kilo wafels u wilt bakken. U kunt kiezen tussen 2, 3 of 5 kg. Laat zo snel mogelijk iets weten via wafels@scoutswetteren.be. Alvast bedankt voor uw helpende hand!

De ingrediënten worden uitgedeeld op zondag 21 maart tussen 17-18 uur. Daarbij zal een brief zitten met het recept, prijzen en verdere uitleg.

De gebakken wafels kunnen op vrijdag 26 maart tussen 18 uur en 20 uur verzameld worden in het lokaal.

Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet ons aan te spreken of een mailtje te sturen naar het bovenvermelde e-mailadres!

Wafelse groeten!

De leidingsploeg

0475 63 27 88

PS: wil je wel wafels bakken, maar past een datum of uur niet zo goed in de planning? Laat het weten en we zoeken een ander moment!