Covid-19: vermoeden van besmetting bij wouterleiding

Geplaatst op 11 oktober 2020

Beste ouders en leden,

Met dit bericht informeren wij jullie over een vermoeden van besmetting binnen de wouterleiding. Gisteren (10/10/20) begon een wouterleid(st)er symptomen te vertonen van een besmetting met het coronavirus.

Uit voorzorg zal de activiteit voor de wouters vandaag dus niet doorgaan! De leid(st)er in kwestie wordt vandaag of morgen getest. We houden jullie op de hoogte over het resultaat van die test. Aangezien de wouterleiding nog samen takvergadering heeft gehad om de activiteit van vandaag uit te werken, moet de wouterleiding in quarantaine blijven tot wanneer we het resultaat weten van de test.

De activiteiten voor de kapoenen, jonggivers, givers en jin gaan door zoals normaal! Leiding van die takken heeft geen rechtstreeks contact gehad met de wouterleid(st)er met symptomen. Zij kunnen dus leiding geven zoals normaal.

Bovenstaande regels zijn een resultaat van overleg met een huisarts. Aarzel niet om ons bij verdere vragen of opmerkingen te contacteren via mail of telefoon.

Scoutieve groeten,

Floris De Moor - 0475/63.27.88