Ontbijt Dag van de Jeugdbeweging

Geplaatst op 5 oktober 2020

Wat is 'Dag van de Jeugdbeweging'?

Op vrijdag 23/10 is het dag van de jeugdbeweging. Dat is een dag waarop we vieren dat we in de scouts zitten! Hoe vieren we dat? We mogen een hele dag ons uniform aandoen om naar school, hobby's, ... te gaan! Hoe zot is dat? En, dat is niet alles, de jeugddienst en jeugdraad van Wetteren voorzien ook opnieuw een gratis ontbijt voor iedereen die zijn uniform aanheeft!

Ontbijt voor Dag van de Jeugdbeweging

Het Ontbijt voor Dag van de Jeugdbeweging zal dit jaar doorgaan onder iets andere omstandigheden: het wordt een take-away ontbijt!

Op vrijdag 23/10 staat de leiding met een ontbijtstandje op de Zeshoek (Bookmolenstraat, ter hoogte van de petanquepleintjes). Daar kan elk lid (in uniform!) een ontbijtje komen afhalen tussen 7u45 en 8u15. Het is dus niet de bedoeling dat het ontbijtje wordt opgegeten ter plaatse of dat er leden blijven rondhangen omwille van de coronamaatregelen.

Inschrijven

Om te weten hoeveel ontbijten we ongeveer moeten voorzien, vragen we om in te schrijven ten laatste op zondag 18 oktober 2020. Stuur daarvoor een mailtje naar groepsleiding@scoutswetteren.be met de naam van het lid dat graag een ontbijtje zou komen afhalen en dan zorgen wij voor de rest!

Hopelijk mogen we jullie met klein, maar enthousiaste oogjes verwelkomen op vrijdagochtend 23 oktober op het Zeshoeksplein!

Scoutieve groetjes,

De leidingsploeg