Annulatie groepsweekend

Geplaatst op 6 april 2020

Beste ouders en leden

Na afweging van de huidige situatie omtrent het coronavirus, hebben we besloten om het groepsweekend van 24-26 april te annuleren.

Er zal later dit jaar geen ander weekend gepland worden. Iedereen die het inschrijvingsgeld voor dit weekend al betaalde, mag binnenkort een terugbetaling verwachten.

Wij betreuren dit zeer hard en hopelijk zien we jullie allemaal snel terug! Als de maatregelen het toelaten, zullen de 'zondagse activiteiten' wel terug opstarten op zondag 26 april.

Als jullie nog vragen hebben, aarzel niet op de takleiding of groepsleiding te contacteren via de gekende kanalen.

Bedankt voor jullie begrip.

Scoutse groeten
De leidingsploeg