Paskoffer

Geplaatst op 7 oktober 2018

Beste ouders en leden,

Op 7 oktober komt de paskoffer bij ons langs. Dit wil zeggen dat je op die zondag na de scoutsvergadering kledij kan komen passen uit de hopperwinkel.

Hemden, tshirts, broeken, … noem maar op! Je past en kiest een maat, wij noteren jouw bestelling en een paar weken later ligt jouw nieuwe uniformkledij klaar op ons scoutsterrein! Makkelijk toch?

We vragen om die dag (7/10) wel al CASH jouw kledij te betalen.

Wie wil weten welke kledij er zal zijn en wat dat allemaal zal kosten, surf zeker eens naar De Hopper winkel