Wafelbak 2017

Geplaatst op 26 maart 2017

Beste ouders,

Ruikt u het ook? Die zeemzoete wafelgeur die door uw huis glijdt? Inderdaad! Binnenkort is het weer zover.

Op zondagmiddag 26 maart organiseren we onze jaarlijkse wafelbak. Die dag gaan we onze unieke, zelfgebakken wafels aan de man (en vrouw) brengen in het centrum van Wetteren. Met het verdiende geld willen we dit jaar knutselmateriaal en verkleedkledij aankopen. Met de rest van de winst willen we graag de groepsreis (die dit jaar naar een pretpark gaat!) sponsoren, zodat de kosten voor jullie wat lichter worden.

Om de wafeltjes te bakken doen we een warme oproep naar u toe en vragen we uw hulp. De ingrediënten worden op voorhand besteld, daarom is het noodzakelijk dat u laat weten hoeveel kilo wafels u wilt bakken. U kunt kiezen tussen 2, 3 of 5 kg. Laat voor zondag 12 maart iets weten via wafels@scoutswetteren.be. Alvast bedankt voor uw helpende hand!

De ingrediënten worden uitgedeeld op zondag 19 maart tussen 17-18 uur. Daarbij zal een brief zitten met het recept, prijzen en verdere uitleg. De gebakken wafels kunnen op vrijdag 24 maart tussen 18 uur en 20 uur of op zondag 26 maart voor de wafelverkoop verzameld worden in het lokaal.

Woont u niet in het centrum van Wetteren en vreest u dat we op 26 maart niet via uw voordeur passeren om onze heerlijke wafels te kopen? Of verkoopt u er in de familie, op uw werk, in de sportclub...? Niet getreurd! Vanaf dit jaar kunt u wafels bestellen via de bijgevoegde brief, waar u meer info vindt.

Klik hier om het bestelformulier te openen

Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet ons aan te spreken of een mailtje te sturen naar het bovenvermelde e-mailadres (wafels@scoutswetteren.be)!

Wafelse groeten! De leidingsploeg