Winterfeest 2017: Prinsjes Got Talent

Geplaatst op 9 januari 2017

Beste ouders, leden en sympathisanten,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we ons eetfestijn op 12 februari. Dit gaat door in het Scheppersinstituut (Coopallaan 128) vanaf 12u. De opbrengst gaat naar het oudercomité voor het onderhoud van de lokalen en het terrein, de afbetaling van de lening van het nieuwe lokaal en onverwachte kosten.

Dit jaar organiseren we voor het eerst "Prinsjes got Talent". Daar zullen onze leden hun talenten kunnen presenteren aan het publiek. Meer informatie daarover bij de leiding de komende weken.

Graag inschrijven via winterfeest@scoutswetteren.be, dit is mogelijk tot 6 februari. Vergeet daarbij niet op te geven of je graag beenham, balletjes in tomatensaus of een vegetarisch tajine kiest.

Winterfeest 2017

Prijzen:
Volwassenen: €17
Leden en -12 jaar: €12
-6 jaar: €6

Tot dan,

Het oudercomité en de leidingsploeg