Kerstactiviteit 2016

Geplaatst op 27 november 2016

Beste ouders en leden,

Wij nodigen jullie graag uit op onze jaarlijkse kerstactiviteit op vrijdag 16 december. Zoals ieder jaar organiseren we dan onze fameuze fakkel- en sneukeltocht met na de tocht de mogelijkheid om iets te drinken op het scoutsterrein. Voor de mensen die niet kunnen deelnemen aan de tocht: het is ook mogelijk om gewoon gezellig iets te komen drinken op ons terrein.

Inschrijven voor de tocht kan per mail op kerstactiviteit@scoutswetteren.be (graag voor zondag 11 december).

Om het eventuele wachten zo miniem mogelijk te houden en een vlotte tocht te kunnen garanderen, vragen we jullie om in de inschrijvingsmail volgende zaken te vermelden:

• Het aantal personen waarmee u zal deelnemen aan de tocht.
  • Het gewenste uur om aan de tocht te beginnen.
    (keuze uit: 19.00-19.30, 19.30-20.00u of 20.00-20.30u)

Hopelijk tot dan,

De leidingsploeg en het oudercomité.