Nieuwe huisstijl en online inschrijven

Geplaatst op 9 september 2016

De nieuwe huisstijl en website zijn er! Dit zorgt voor veel verbeteringen voor onze leden, want vanaf nu kan je de maandplanning veel gemakkelijker terug vinden op de startpagina. Dat kan via de kalender waar je gemakkelijk in kan zoeken en navigeren. De website werkt nu ook veel aangenamer op kleinere schermen en smartphones. Bovendien is de website nu veel veiliger en over een versleutelde verbinding (zie: slotje in adresbalk).

Daarnaast stappen we dit jaar over op online inschrijvingen. Nu wordt het voor ouders veel eenvoudiger om gegevens tijdens het jaar aan te passen, en zo hebben wij altijd de meest recente informatie. Meer informatie hierover kan je vinden op de pagina inschrijven (knop 'Inschrijven' in het menu).

We zijn nog volop bezig met de verdere ontwikkeling van de website. Binnen enkele weken wordt het ook mogelijk om foto's op de website te bekijken, en de contact pagina krijgt dan ook een definitieve afwerking. Als je tijdens het gebruik van de website problemen zou ondervinden, dan mag u dat altijd melden op website@scoutswetteren.be