Startdag 2016

Geplaatst op 5 september 2016

Het nieuwe scoutsjaar komt er weer aan! We starten vrijdagavond 9 september om 19 uur met onze jaarlijkse streekbieravond, waar leden, familie, vrienden en sympathisanten welkom zijn om gezellig te komen genieten van lekkere streekbieren of frisdranken en eens bij te kletsen. Zoals gewoonlijk vertonen we dan ook de foto's van het kamp. Zondag 11 september zijn alle leden én nieuwe leden welkom van 14 uur tot 17 uur voor de startdag. Nieuwe leden zijn uiteraard ook de weken na startdag nog welkom.

Tot dan!