Hoofdlokaal

Terrein en locatie

Groene Wegel 2, 9230 Wetteren

Scouts Prins Boudewijn is erg rustig gelegen, op ongeveer 2 km van het centrum van Wetteren. Natuur- en recreatiegebieden (De Blakken, Hospiesbos, De Warande met openlucht- en binnenzwembad, speeltuin en sporthal) zijn bereikbaar op wandelafstand.

Het terrein bestaat uit een open grasveld omringd door een bos. Aan de overkant van de weg bevindt zich nog een deel van het terrein. De totale oppervlakte is ongeveer 14.000 m², waarvan 6.000 m² bos.

Grootwarenhuizen Colruyt, Aldi, Lidl, Carrefour en Delhaize, meerdere bakkers, een ziekenhuis met huisartsenwachtpost en de Action bevinden zich binnen een straal van 2 kilometer.

Accomodatie

Het hoofdgebouw bestaat uit een uitgeruste inoxkeuken met professioneel gasvuur met oven, frigo, diepvriezer, microgolf en koffiezet. Bestek, borden, pannen en potten zijn ruimschoots aanwezig. Handdoeken, afwasmiddel, toiletpapier, dweilen en kuisproducten zijn niet aanwezig. Borstels en emmers wel.

Op het gelijkvloers bevinden zich de toiletten, douches, een grote leefruimte (inclusief tafels, stoelen en banken) en de keuken. De bovenverdieping bestaat uit een grote slaapzaal en kleiner slaapzaaltje (of vergaderzaaltje).

Centrale verwarming, buitenverlichting, een brandalarm, branddeuren en een nooduitgang zijn aanwezig.

Er is mogelijkheid om sjorbalken en ander materiaal te huren (zie materiaal voor de prijslijst).

Keuken
Achterliggende terrein
Het achterliggende terrein

Huurprijs

Het hoofdgebouw (maximaal 35 personen) wordt samen met één chalet verhuurd. In de chalet mag niet geslapen worden en deze is enkel beschikbaar voor kampen in de zomervakantie. Deze worden enkel verhuurd aan jeugdbewegingen, scholen, sportclubs en socio-culturele organisaties, geen fuifverhuur.

De huurprijs bedraagt € 130 / nacht voor verblijven in 2024 (2025: € 132, 2026: € 135). Deze huurprijzen zijn exclusief de verbruikskosten voor water, elektriciteit en aardgas. Tenten kunnen bijgezet worden bij overnachting van meer dan 3 nachten aan een meerkost van € 20 / nacht + € 3 / persoon / nacht (max. 25 personen in tenten).

De waarborg bedraagt 400 euro voor een verblijf van 2 nachten of minder en 750 euro vanaf 3 overnachtingen.

Weekendverhuur gebeurt altijd per 2 nachten. In de week is verhuur mogelijk vanaf 1 nacht.

Selecteer een datum
Ma
Vr
Za
Zo

Alle dagen aangeduid met een rode cirkel zijn niet meer beschikbaar.

Reservatie aanvragen

Totaal*
€ 0
Contact

*Voorlopige prijs op basis van opgegeven aantal dagen en personen. Exclusief elektriciteit, gas en water. Definitieve prijs zal in huurcontract staan.